kawan sehidup semati saya

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Ahad

dugaan hidup erkk..

huwaa... perit  pahit pedih sakit xterkira kn .. bile org yg kite syg .. buad macam2 kat kita.. kadang2 rasa macam diri niy xdihargai.. wujud ke aku dalam diri dia? ada ke perasaan dia kat aku? atau selama niy aku hanya bertepuk sebelah tangan .. selama dengan dia.. pelbagai benda aku lalui.. pelbagai halangan aku dpt.. rase2 nye kalau sehari xbertengkar xsempurna hidup.. hurm.. tpi kenapa aku maseh bertahan?aku maseh sayang dye? betol ke aku cinta dye? aku dh xnak tanggung derita akibat CINTA.. terlalu indah bile kita menyayangi seseorang.. tetapi terlalu perit bile kita nk melupakan .. hurm.. ape yg dye buad kat aku .. dye ckap .. dye hanya mahu menguji aku .. menguji sama ada aku setia atau pun tidakk . tpi smpai bile ?? sampai bile dye nk uji aku dengan benda2 tue sume.. aku xkuat .. aku xmampu bertahan .. aku cube tok mempertahankan hubungan kita .. tapi .. kenapa engkau seperti endah tak endah je.. ?? cube ckp dengan aku .. ape kah kesudahan perhubungan kita?????? aku maseh mencari2 lagi jawapan tentang hubungan ini.. berikalah aku satu kepastian .. 
jangan biarkan aku sengsara kerna engkau sayang ......