kawan sehidup semati saya

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Ahad

indahnye bile jatuh cinta

maaf syg . aku terpaksa curang dengan kau . aku nak puas kan hati aku jugak . aku nak kebahagiaan kau . selame dengan kau . aku memang bahagia . saat2 indah kita tak akan aku lupe. tapi . aku dah mule jatuh cinte dekat die . hati aku terpaut pade kecomelan die . die cute sgt2. selame ni aku xsuke die . aku gelakgelak kan die . betol la org ckp kan . kalau kite benci sesape or ape2 je . nanti mesti kite akan suke die gilegile la . mcm dh addited pulak kan . haha . sayang i love u la . more then my bear :) . kau kekasih hati aku no 2 la  . kau xboleh tandingi kekasih hati ku yg pertama. die adelah segala2nyer. aku syg die smpai reput . but aku syg kau sampai kau dh busuk je ! hhaha . kejam x aku ? yes . aku mmg suke curang2 ni . lantak la ape org nk ckp . aku tetap dengan pendirian aku . 


kekasih pertama n terakhir ku :

Add caption


p/s:saya sayang die sangat2 . die pencuri hati saya . cinte kekal abadi saya :D . sayang ilysm la . monyet . panda syg monyet sangatsangat <3


ni pulak kekasih hati no 2 :







haha . comel x ? ahaha.tibe2 hati aku terpikat pulak dengan kecomelan die . aww. cute kan . die kekasih hati aku no 2 . teringin sangat nak bear die . kalau dpt .aww. untung la kalau mak aku nak beli kan . spongebob <3



Tiada ulasan: