kawan sehidup semati saya

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Khamis

grr... awakk..

awak nape awk macam ni.. nape awak slalu buat saya cmni erk... mane awk slalu salah anggap ngn saya? saya dah cube yang tebaik awk.. tapi awk still ckp bnde yang same.. mula2 kita ok.. and then kita gaduh lagi.. pas tue awk dh mule berubah sikit.. awk ckp ngn saya.. awk xkan buat sy sedih lagi.. awk xnak buat sy menangis lagi .. awk xkan buat sy jelez lagi.. mula2 saya xpercaya.. tapi .. awk betol2 buat ape yang awk ckp.. awk dh xbuat saya sedih.. xbuat sy menangis.. n xbuat saya sakit hati.. start malam tu. saya bahagia sangat awk .. betape indah nya saya.. sebab awk buat ape yg awk ckp.. tapi.. kenapa sejak semalam .. awk baca blog sy.. awk jadi lain.. awk berubah.. awk terasa kan? kenapa awk xpercaya cakap sy.. yang itu semua xde kaitan dengan awk...saya tau.. awk mesti kecewa dengan saya kan? sebab sy ni selalu buat awk sakit hati.. saya xreti jage hati awk.. saya selalu buat awak marah.. saya xpndai jaga perasaan awk.. betol x.. kan awak kn.. percaya la awk.. saya dh cuba yang terbaikk.. saya dh cube tok jaga hati awk.. saya dh jage hubungan kita baik2.. tapi kenapa .. kenapa awk.. kenapa.. setiap kali kita gaduh.. mesti perkataan "tue" terbit dari ingatan n mulut awk.. saya xminta tu semua awk.. saya hanya mintak kepercayaan,kejujuran, and kesetiaan je awk.. saya xpandang pada paras rupa awk. saya pandang hati.. awk seruis kenapa awk hantar mesej cmtue kat sy?ape lagi yang sy tipu awk? pasal perasaan yang hadir kat sy semalam erk? awk saya xpernah ada pon perasaan benci dekat awk.. walau macam mane pown awk buatkat sy.. sy xpernah pon ada perasaan yg negatif kat awk.. hanya awk je yang ada kat hati sy sekarang.. awk percaya x? itu hak awk.. tapi kalau "end" jugak yg awk mintak.. saya dh xbole nk buat ape2 awk.. 


pada saat ni.. saya tengah rindu kat awk.. dari tadi sy kol awk.. awk xnk angkt.. saya bukan xnak balaz mesej awk.. bukan sy tido. tapi saya saked mata la hari ni.. ni pon sy paksa mata saya.. saya mintak maaf erk awk.. bub saya xbalaz mesej awk.. saya tengah rindu dekat awk..awk percaya la saya..saya sayang awk.. saya cinta awk.. hanya awk kat hati saya.. ilysm.. 

Tiada ulasan: